Malta Muzyka

prąd – uszy – kolana?

„z buta na ostro”

Posted by maltamuzyka w dniu Czerwiec 16, 2009

Najwyższa pora zaczynać.
Dzień dobry,

nazywam się Wojciech Morawski i będę oprowadzał Państwa po moim muzycznym blogu.Trochę się na tym znam bo prowadzę też innego BLOGA

Żarty na bok.

Lubię muzykę. Trochę się na niej znam bo sam też robie MUZYKĘ
Reszta o mnie znajduje się w zakładce „o mnie”, jednak nie są to informacje godne Państwa uwagi. Zdecydowanie nie polecam. Ani się obejrzałem, a już pora na (werble „szżryżyszry”):

 

Mam 4 bilety:

– 2 na  Nine Inch Nails

– 2 na Jane’s Addiction

Wszyscy na około są leniwi. Jedyna aktywność ludzkości sprowadziła się do rozwiązywania quizów na fejsbuku (swoją drogą, polecam”Test Wiary Katolickiej.”). I to jest mój protest. Ludzie ogarnijcie się! Ok – jutubowa kuracja!

„ogłasza się, że cztery osoby, które nagrają najpiękniejszą, około 5 sekundową impresję na temat powiązany z jednym z zespołów, pójdą na ich koncerty. Filmy należy umieścić na jutubie i przysłać mi link, razem ze swoim numerem telefonu na adres hykter@gmail.com do dnia:

– 22 czerwca, do godziny 15 dla fanów NIN
– 7 lipca, do godziny 15 dla fanów Jane’s Addiction

Przypominam, że trzeba się spieszyć, ponieważ pierwszy koncert już w przyszły wtorek. Trzymam kciuki – za Was. Dodam tylko, że przekroczenie czasu trwania nagrania nie dyskwalifikuje uczestnika przekraczającego.”

Na razie tyle. Do pracy !

Jedna odpowiedź to “„z buta na ostro””

  1. puldzian said

    dzięki za rekomendację testu. pozdrav.

Skomentuj

»
 
